Şirketimizin assistans hizmetleri ile ilgili şikayetlerinizi aşağıda yer alan kanallardan bize iletebilirsiniz:
İnternet İle Başvuru

ACENTE BİLGİLERİ
 
ACENTE PARTAJI :
ACENTE ADI :
BÖLGESİ :

BAŞVURU YAPAN BİLGİLERİ
 
BAŞVURU YAPAN KİŞİNİN SOMPO JAPAN SİGORTA İLE İLGİSİ :
Seçiniz
BAŞVURU SAHİBİNİN ADI SOYADI :
E-MAIL ADRESİ  
CEP TELEFONU :

SİGORTALI ve POLİÇE/PLAKA BİLGİLERİ
 
* POLİÇE NO :
* PLAKA NO :
SİGORTALI ADI SOYADI :
İŞ TELEFONU :
CEP TELEFONU :
     
BAŞVURU BİLGİLERİ    
BAŞVURU KONUSU :

GÜVENLİK RESMİ
: CAPTCHA
GÜVENLİK KODU :
    Gönder

Faks İle Başvuru

Assistans hizmetlerimiz ile ilgili talep ve / veya şikayetinizi ifade ettiğiniz dilekçenizi; Müşteri İlişkileri Müdürlüğü'ne, varsa sigortalı adı / mağdur adı, poliçe numarası, hasar dosya numarası yada araç plaka numarasını belirterek, 0216.538.62.90 numaralı faksa gönderebilirsiniz.


Posta İle Başvuru

Assistans hizmetlerimiz ile ilgili talep ve / veya şikayetinizi ifade ettiğiniz dilekçenizi; Müşteri İlişkileri Müdürlüğü'ne, varsa sigortalı adı / mağdur adı, poliçe numarası, hasar dosya numarası yada araç plaka numarasını belirterek,

Rüzgarlıbahçe Mahallesi Cumhuriyet Caddesi, Acarlar İş Merkezi,
C Blok No: 10, 34805 Kavacık - İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.


Telefon İle Başvuru

Türkiye'nin her yerinden 0850 250 81 81 numaralı telefondan bizlerle irtibat kurabilirsiniz.


E-posta İle Başvuru

Aşağıdaki e-posta adreslerinden bizlerle irtibat kurabilirsiniz.
iletisim@sompojapan.com.tr / info@sompojapan.com.tr