Kurumsal

Sompo Japan Sigorta’da Öncelik Acentelerini Büyütmek

Sompo Japan Sigorta Bölge ve Acenteler Satış Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, çalışmalarının ve yatırımlarının acente kanallarının hem nitelik hem de nicelik olarak geliştirilmesi yönünde sürdürüldüğünü söyledi. Dişçi, öncelikli hedeflerinin acentelerini büyütmek ve onlara daha çok kazandırmak olduğunun altını çizdi.
sharebutton

Sompo Japan Sigorta Bölge ve Acenteler Satış Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, çalışmalarının ve yatırımlarının acente kanallarının hem nitelik hem de nicelik olarak geliştirilmesi yönünde sürdürüldüğü bilgisini verdi. İnternet ve mobilin bir sigorta satış kanalı olarak gelişmesiyle sadece ya da ağırlıklı olarak araç sigortası yapan kanalların daha çok risk altında olduğunu düşünen Dişçi, bu sebeple Sompo Japan Sigorta acentelerini müşterinin bütün ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri yönünde ilerlemeleri için desteklediklerinin altını çizdi.

 

YENİ ÜRÜNLER YOLDA

Sompo Japan Sigorta olarak bütün projelerinin odağında acenteler olduğunu dile getiren Murat Dişçi, şunları söyledi: “Dolayısıyla 2015 tıpkı 2014’te olduğu gibi acente kanalına yatırım yapacağımız yeni projelerle dolu, acentelerimizi rekabet ortamında yeni silahlarla donattığımız bir yıl olacak. Satış teknolojimizi daha da geliştireceğiz. Acentelerimiz satışı çok daha kısa sürede kapatacak, yeni satış imkanlarıyla güçlendirilmiş şekilde çalışacaklar. Raflarına koyacakları yeni Sompo Japan ürünleri yolda ve kısa sürede piyasadaki yerlerini alacaklar.”

Acentelerine ürün eğitimleri verdiklerini aktaran Dişçi, bu yıl verecekleri eğitimlerle binden fazla  acenteye ulaşacaklarını söyledi. Eğitimlerde acentelerine hangi müşteri tiplerine hangi Sompo  Japan ürünlerini sunabileceklerini, gelirlerini nasıl maksimize edeceklerini, ürün ve uygulamalarındaki güçlü tarafları anlattıklarını belirten Dişçi, “Vurguladığım gibi bunu nasıl anlattığınızın ötesinde kaç kere anlattığınız da önemli. Eğitimlerimizi tüm yıl devam ettiriyoruz. Amacımız, rekabette önemli bir silah olan Sompo Japan acenteliğini en etkin şekilde kullanabilmelerini sağlamak” dedi.

 

‘ACENTELERİMİZİ REKABETÇİ BİR FİYATLANDIRMA İLE DESTEKLİYORUZ’

“Çok yoğun rekabet koşulları altında mücadele veriliyor. Şirket olarak bunu biliyor ve anlıyoruz.  Acentelerimizi en iyi şekilde donatmak ve ayakta kalmalarını, büyümelerini sağlamak öncelikli hedefimiz” diyen Dişçi, acentelerini rekabetçi bir fiyatlandırma ile destekleyerek en iyi ürünü en uygun fiyatla sunabilmeleri için var gücüyle çalışan bir şirket olduklarını vurguladı.

Bunu çok düşük bir operasyon maliyeti ve en yüksek gelirle sağlayabilmeleri için altyapıya, kampanya ve teşviklere yatırım yaptıklarına dikkat çeken Dişçi, bu alanda hedeflediklerini sağlamakta başarılı olduklarını söyledi ve ekledi: “Görüştüğüm acenteler bizim acente dostu bir şirket olduğumuzu ve büyümelerine katkı yapan iş ortaklarının başında geldiğimizi ifade ediyor. Bu da bizi fazlasıyla gururlandırıyor.”

 

‘OTO SİGORTALARI VAZGEÇİLMEZİMİZ’

Oto sigortalarının kendileri için vazgeçilmez olduğundan bahseden Murat Dişçi, bu alanda portföylerini büyütmeye ve acentelerine destek olmaya devam edeceklerini kaydetti. Dişçi şunları söyledi: “Bununla birlikte şu ana kadar sağlık sigortalarında olmayan bir Sompo Japan Sigorta vardı. Bu durum değişecek ve sağlık sigortalarında da olacağız.”

Amaçlarının birkaç yıl içerisinde şimdikinden çok daha geniş alanda acentelerine destek verebilen bir şirket olmak ve acenteleri için güvenilir bir liman haline gelebilmek olduğunun altını çizen Dişçi, sözlerine şöyle devam etti: “Her yıl yeteneklerimizi daha da artırıyoruz. Portföyümüz büyüyor ve derinleşiyor. Yazamadığımız işleri yazar, veremediğimiz fiyatları verir hale geliyoruz. Her yıl acentelerimize daha çok kazandırıyoruz. 2015 yılında da tıpkı 2014’te olduğu gibi oto dışı ürünlerde tartışmasız en çok kazandıran şirket olacağız.”

 

 ‘ACENTELER YAPI TAŞIMIZ’

Sompo Japan Sigorta Bölge ve Acenteler Satış Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, bu yıl Türkiye’nin her yerinde acentelerinin yüzde 90’ına doğrudan temas etmeyi planladıklarını söyledi. Temaslarla zor piyasa koşullarında sadece bölge olarak değil, Genel Müdürlük olarak da onların sorunlarını hissettiklerini ve yanlarında olduklarını göstermek istediklerini ifade eden Dişçi, şunları söyledi: “Acentelerimiz şirketimizin yapı taşıdır ve güçsüzleşen acentenin şirkete bir faydası yoktur. Bu nedenle acenteleri büyütmek ve onlara daha çok kazandırmak öncelikli hedefimiz. Bunu her ortamda ifade ediyor ve çalışmalarımızla gereğini yapıyoruz. Yakaladığımız büyüme oranları bu anlayışımızın acentelerimiz tarafından algılanıyor ve takdir ediliyor olduğunun en büyük kanıtıdır. Sompo Japan Sigorta, acentelerinin desteğiyle artık sigorta sektörünün ilk 10 şirketi içindedir.”