Kurumsal

Sompo Japan Nipponkoa, Dünya Genelindeki Temsilcileriyle İstanbul'da Bir Araya Geldi

Sompo Japan Nipponkoa'nın dünya genelindeki temsilciliklerinden İstanbul'a gelen katılımcılar hasar ve underwriting konularında bilgilerini paylaştılar.
sharebutton

Sompo Japan Nipponkoa'nın dünya genelindeki temsilciliklerinden gelen katılımcılar hasar ve fiyatlama konularında bilgi almak için 13-17 Ekim arasında Sompo Japan Sigorta'nın ev sahipliğinde Limak Eurasia Otel'de buluştular. Brezilya, Malezya, Hindistan, Japonya ve Çin'den gelen 13 temsilcinin katıldığı toplantıda Sompo Japan Sigorta üst düzey yöneticileri hasar ve fiyatlama konularında Sompo Japan Sigorta'nın stratejisi, iş yapış şekilleri ve başarıya ulaşma yöntemleri hakkında bilgi verdiler, diğer ülke uygulamaları hakkında bilgi aldılar.
Sompo Japan Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Shinobu Arimoto'nun açılış konuşmasıyla başladı. Konuşmasına Sompo Japan Sigorta'nın başarı hikâyesi ile başlayan Arimoto, stratejilerindeki anahtar kelimenin 'farklılaşma' olduğunu belirtti. Arimoto bu toplantı ile değişim tecrübesi edinerek iletişim bağlarını kuvvetlendirmek, motivasyonu artırmak, yeni fikirler geliştirmek ve geliştirilen bu fikirleri temsilcilerin kendi ülkelerinde uygulaması gibi beklentilerinin olduğunu kaydetti. Toplantı Sompo Japan Sigorta Kurumsal Teknik, Kurumsal Satış ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer'in Türkiye ekonomisinin değerlendirmesi, orta vadede bütçe planlamaları ve hayat dışı sigorta pazarı ve şirketin hasar yönetimi stratejisi sunumları ile devam etti.

SOMPO JAPAN SİGORTA TARİFE YAPISINI ANLATTI

14-15 Ekim'de yapılan toplantının diğer oturumlarında Brezilya, Malezya, Hindistan, Japonya ve Çin'den gelen katılımcılar kendi ülkelerindeki hasar yönetim stratejilerini paylaşıp, yeni fikirler geliştirdiler. Doğru fiyatlama stratejileri sayesinde çok iddialı ve başarılı olan Sompo Japan Sigorta 16 ve 17 Ekim'de düzenledikleri toplantılarda ise katılımcılara kendi fiyatlama yapılarını anlatan bir sunum ile Sompo Japan Sigorta'nın başarıya nasıl ulaştıklarını anlattı. Bireysel Teknik ve Finansal Kurumlar Genel Müdür Yardımcısı Şenol Ortaç, doğru müşteriye doğru fiyatlama stratejileri sayesinde hem müşterilerin hem de mevcut müşterilerini muhafaza etmeye çalışan ve bununla birlikte portföylerini büyütmeye, yeni iş yazmaya çalışan acentelerinin mutlu olduğunu vurguladı. Temsilciler fiyatlama konusunda Sompo Japan Sigorta'dan kendi ülkelerinde uygulamak üzere farklı bilgiler edindiler. Toplantıların yanı sıra dünyanın çeşitli ülkelerinden gelen katılımcılar için bir Boğaz turu düzenlendi ve katılımcılara rehber eşliğinde İstanbul tanıtıldı. Katılımcılar turun ardından, Boğaz'ın güzellikleri eşliğinde düzenlenen akşam yemeğinde Türk mutfağından çeşitli lezzetleri de tattılar.