Kurumsal

"365 Gün Mil Kampanyası"nın İkinci Durağı: Dubai

Sompo Japan Sigorta acenteleri "365 gün mil kampanyası" kapsamındaki gezilerine devam ediyor. Sompo Japan'in acentelerine yönelik gerçekleştirdiği ilk ayağı Kıbrıs'a yapılan seyahat etkinliklerinin ikinci adresi ise Dubai oldu. 18 - 21 mayıs tarihleri arasında 100 kişi, 24 - 27 mayıs tarihleri arasındaysa 90 kişinin seyahat ettiği Dubai'yi, acenteler kesinlikle görülmeye değer bir şehir olarak nitelendiriyor.
sharebutton

Lüksün hayatın bir parçası olarak yaşandığı bu kentte, acentelerin ilk durağı İstanbul Flower Restaurant oldu. Leziz akşam yemeğinden sonra dünyanın en büyük alışveriş merkezi 'Dubai Mall'u gezme şansını yakalayan acenteler, burada yine dünyanın en büyük kapalı akvaryumunu ve 50 katlı bina yüksekliğindeki su gösterisini izleyerek büyülendi. İkinci gün gezilerine şehir turuyla devam eden acenteler, dünyanın 'en'leri ile özdeşleşmiş Dubai'de Emirates Towers, Burj Al Arab, Jumerıah Plajı ve dünyanın en yüksek binası olan Burj Khalifa'yı gezdikten sonra, jeeplerle çölde Safari turu yaparak, eğlenceli ve adrenalin dolu bir gece geçirdi. Turun ardından Bedevi kampına ulaşan acenteler, Araplara özgü yaşantıyı da görme fırsatını yakaladı. Acenteler gezinin 3. gününde Birleşik Arap Emirlikleri'nin Başkenti Abu Dhabi'ye giderek, Şeyh Zayed Bin Sultan El Nahyan Camii, Palmiye Adaları, Formula 1 yarış pistini gezdi ve geceyi tekne turuyla tamamladı. 3 saat süren tekne turuyla doyasıya eğlenen acenteler, ertesi gün şehrin tüm çarşılarını gezerek keyifli bir alışveriş yaptı ve Dubai gezilerini tamamladı. "365 gün mil kampanyası"nın üçüncü durağı ise eylül ayında St Petersburg'da olacak.