Hasar İşlemleri

Vefat ve Sürekli Sakatlık

sharebutton

Vefat ve Sürekli Sakatlık Halinde

  • Bedeni hasarlara ilişkin ihbarlar Trafik Sigortası Genel Şartları’nın “C.5. TEBLİĞ VE İHBARLAR” başlıklı maddesinde belirtildiği üzere noter eliyle veya taahhütlü mektupla yapılır.
  • Şirkete imza karşılığı ile elden verilen mektup veya telgrafla yapılan bildirimler de taahhütlü mektup hükmündedir.
  • Hasara ilişkin gerekli tüm evrakları şirketimize teslim ediniz.
  • Aktüer tarafından tazminat hesabı yapılır.
  • Tespite ve kusur oranına göre ödenecek rakam belirlenir.
  • Varislerin hesap numarasına ödeme yapılır.


Hasar Ödemesi İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler

Vefat Halinde

  • Onaylı trafik kazası tespit tutanağı
  • Onaylı vukuatlı nüfus aile kayıt örneği
  • Onaylı veraset ilamı
  • Onaylı vefat raporu
  • Vefat eden kişinin mesleği ve gelir belgesi
  • Mirasçıların banka hesap bilgileri
  • Mirasçıların T.C kimlik numarası


Sürekli Sakatlık Halinde

  • Kaza zaptı
  • Tam teşekküllü hastaneden alınacak işgücü kayıp oranını gösterir heyet raporu
  • Hastane fatura ve makbuzları

Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.