Hasar İşlemleri

Hırsızlık

sharebutton
  • Polisi arayınız.
  • Müracaat ve görgü tespit tutanağı tutturunuz.
  • 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz. Müşteri temsilcimiz sizden;
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  4. Hasarın oluş şeklini
  5. Tahmini hasar miktarını
  6. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
  • Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  • Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları şirketimize gönderiniz.
  • 30 günlük yasal bekleme süresi sonunda sigortalının banka hesabına hasar ödemesi yapılır.



Size Daha İyi Hizmet Verebilmemiz İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • Karakol müracaat ve görgü tespit tutanağı
  • Sigortalı talep yazısı
  • Çalındığı tespit edilen muhteviyatın ya da ev eşyalarının dökümü
  • Muhasebe kayıtları (faturalar, hasar tarihli mizan, envanter kaydı)
  • Hasar fotoğrafları
  • Genel Şartlarda belirtilen bekleme süresi sonunda çalınan malların ve suç faillerinin bulunamadıklarına dair karakoldan bulunamadı yazısı. (30 gün sonunda bu yazıyı karakoldan alabilmek için Sompo Japan Sigorta A.Ş tarafından size resmi mercilere hitaben yazılmış bir yazı verilecektir.)
  • Sigortalı banka hesap bilgileri

Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.