Hasar İşlemleri

Fırtına

sharebutton
  • 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızı arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz. Müşteri temsilcimiz sizden;
  1. Poliçe numaranızı
  2. Sigortalı adı ve soyadını
  3. Hasar tarihini
  4. Hasarın oluş şeklini
  5. Tahmini hasar miktarını
  6. Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi isteyecektir.
  • Hasarın Şirketimize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
  • Meteorolojiden fırtına raporu alınız.
  • Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
  • Eksper tespit yapar.
  • Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları ekspere teslim ediniz.
  • Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 250 81 81 numaralı gece gündüz yardım hattımızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca web sitemizden de hasar dosyanızın son durumunu öğrenebilirsiniz. Hasar dosyanızın durumunu sorgulamak için lütfen tıklayınız.
  • Eksper raporunu kapatır.
  • Rapor şirketimizdeki uzmanlarca incelenir.
  • İncelemeler tamamlandıktan sonra sigortalının banka hesap numarasına ödeme yapılır.



Size Daha İyi Hizmet Verebilmemiz İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • Sigortalı beyan ve talep yazısı
  • Meteoroloji raporu
  • Tapu veya kira kontratı
  • Hasar fotoğrafları
  • Hasarın giderilmesine yönelik teklif ve faturalar
  • Sigortalı banka hesap bilgileri

Yukarıdaki evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.